sâmbătă, 25 februarie 2012

prima postare

                    Prima postare

                "Cartea e un univers secret creat de un om înzestrat cu geniu." 
                                                                                                  Voltaire

   M-am gandit sa-mi încep prima postare cu un citat care mie îmi place foarte mult si mă impresionează de fiecare data cand îl citesc.
  Sper sa va placă acest blog si sa nu fiţi prea critici deoarece este primul meu blog si nu sunt asa experimentată, dar învăţ eu.
  Cred ca ştiţi deja cum mă cheamă dacă nu mai spun odată, Claudia Antonia. Acum vreau ca fiecare sa se prezinte si sa spună titlul primei cărţi fantasy pe care aţi citit-o. Eu trebuie sa recunosc ca am început sa citesc acest gen, mai precis cărţi cu vampiri( căci cu inorogi si "Charlie Bonne" eram deja familiarizata) a fost "Amurg" care mi s-a părut o carte uimitoare. Ea a fost cheia către lumea magiei si a imposibilului.
                                                Bye-bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu